- El camí s'agafa de l'últim aparcament abans d'anar cap a Can Gustí. - El camí puja molt dret i al cap de 5 minust ja ens deixa anar cap a la tartera. Millor esperar a la segünet corba que torna a haver-hi un camí cap a la tartera, aquesta vegada me´s marcat. - el camí principal portaria a Can gustí i a Sant Feli de Riu. - Amb 30 minuts hem pujat fins a Sota la primera paret. - Seguim i trobem dos passos complicat. Un és el pas del Cabró. - Passem pel mig d'una cova i tonem a trobar un pas aèri amb uns cables enganxat a la paret. - Al cap d'1 hora i 40 minuts arribem al mirador. Espectacular. Parada de 20 minuts. - Treu petit a les 3.10 hores. Un altre mirador espectacular aquesta vegada de la Vall de Riu. - ben aviat trobem el coll que baixa cap a la Vall de riu. També es passa per una mica de Tartera. - Trobem 3 cruïlles i sempre agafem el camí de l'esquerra. l'últim de tots ens portaria a Sant feliu i Can Gustí. - De baixada anirem a trobar el camí que hem deixat al començar. passem per diversos punts de la tartera, alguns dels quals és possible que facindressera del que hem fer a primera hora. - total caminada: 4.45 hores.